Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam bu taktiği forumda birkaç firmada yapıyor ücretsiz regleyip müşteriden 30₺ 35₺ kayıt ücreti alıyor isim vermek istemiyorum ama Bardak taştı 😅
Takdir sizin,
ister anlatırsınız , ister anlatmazsınız.
Ha bunu cidden 0 dan alıp satıyorlarsa, o zaman ciddi bi haksızlık var demektir.
bu haksızlığı da engellemiş olursunuz.

Dediğim gibi Sevap Point ++