• 29-10-2006, 00:53:26
    #19
    mrt
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    synkkaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam olay yokki kapansın. Herif senin yazdığın yorumları okumuyor bile. Otomatik cevap atıyor herkese ********. Senin postanı görmemiştir bile. Sana verdiği cevapların tıpatıp aynısı bana da verilmiş. Otomatik mesaj yani. Benim de son yazdığım mailıma yanıt gelmedi. Aklı sıra biz appraisalı yapıcaz buna cevap atıcaz. Ondan sonra da zaten yine yanıt gelmeyecek.
    Kısacası böyle spam-botlara kanmayın arkadaşlar. Bu başlığı açtığın için teşekkür ederim. Az kalsın appraisal parası ödüyordum.
    Herif bir appraisal firmasından komisyon mu alıyor nedir.

    bu işi yapıyorsa herkese ayrı ayrı özel mesaj yazmasına gerek yok , bir format hazırlamıştır , karşı tarafın cevabına göre herkese aynı formatı yolluyordur.. ben bunun bot olduğuna inanmıyorum , olsa olsa yerse diye domainlere operasyon yapan bir elemandır
    dediğin appraisal komisyon olayı doğru olabilir...
  • 29-10-2006, 00:59:23
    #20
    valla bilerek 30000 dolar çektim dayı hala evet dedi.Yeterki değerini bilelim.Ona göre fiyatı arttırabilirim dedi hatta.
  • 29-10-2006, 01:03:43
    #21
    Aynı cümleleri bize de kurdu. Evet bot olmayabilir. Fiyatı değiştiriyor sadece. Neyse mrt baya duamı aldın kardeşim
  • 29-10-2006, 01:07:34
    #22
    synkkaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı cümleleri bize de kurdu. Evet bot olmayabilir. Fiyatı değiştiriyor sadece. Neyse mrt baya duamı aldın kardeşim
    ben şimdi birşey söyleyeceğim inanmayacaksınız yada had(s)i diyeceksiniz
    bu eleman zamanında hokkabaz.us domaini için benimle irtibata geçmişti
    bende bu domain hiç bir iş yapmaz diyip 10$ demiştim.. ama cevap gelmemişti o zaman tekrardan..
    neyse en azindan kimse gafil avlanmaz bundan sonra
    herkese goruslerinden dolayi cok tesekkur ederim
  • 29-10-2006, 01:14:06
    #23
    Alıntı
    Sedo is a good broker. Unfortunately , Sedo is not acceptable as an
    appraiser because your names are listed with them and they are not
    independent. They are interested in earning 10% commission on every sale. I
    need appraisals from a company which is not interested in
    selling your domains.

    I heard many appraisal companies often made inaccurate appraisals. So I
    cannot accept appraisal from each and every site. I will only accept
    appraisals from independent appraisal companies I know and trust.
    Diye bir yanıt geldi Sedo hakkında Adam sanırım securenamesale.com un adamı. Ve tahminen 100 veya 200 doların altındaki domainlere yanıt yazmıyor. Neden derseniz securenamesale'da bir appraisal parası 69 dolar.(yanlış hatırlamıyorsam) 10 dolar isteyen bir adamdan appraisal isteyemeyeceğini de biliyor kurnaz kardeşimiz

    Ayrıca mrt sen bu domainleri SEDODA listeledin mi? SEDODA listelediysen bence bu herif SEDODAKİ domainlerin sahiplerine mail çekiyor.

    Neyse bu dallamaya kanmayalım arkadaşlar.
  • 29-10-2006, 01:28:28
    #24
    synkkaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diye bir yanıt geldi Sedo hakkında Adam sanırım securenamesale.com un adamı. Ve tahminen 100 veya 200 doların altındaki domainlere yanıt yazmıyor. Neden derseniz securenamesale'da bir appraisal parası 69 dolar.(yanlış hatırlamıyorsam) 10 dolar isteyen bir adamdan appraisal isteyemeyeceğini de biliyor kurnaz kardeşimiz
    Ayrıca mrt sen bu domainleri SEDODA listeledin mi? SEDODA listelediysen bence bu herif SEDODAKİ domainlerin sahiplerine mail çekiyor.
    Neyse bu dallamaya kanmayalım arkadaşlar.


    parkta duruyor , düşünüyordum zaten ne yapayım diye
  • 29-10-2006, 02:30:09
    #25
    Hocam , adama eğer domainle ilgileniyorsan appraisal masraflarını sen öde dedim. Ayrıca bazı forumlarda senin hakkında böyle böyle şeyler dolaşıyor falan da dedik. Yanıtı ne olacak bakalım
  • 04-11-2006, 16:21:08
    #26
    kurnazliklar bitmiyor iste. insaallah bu heriflere kanan cikmamistir
  • 04-11-2006, 17:26:40
    #27
    Bu adam mailinde appraisal lisansı alırsanız alırım domaini diyor. Yani 50-60 $ ödeyip domaine fiyat biçtireceksiniz. 1000$ lık appraisal lisansını alacaksınız. Başlıktaki domaine bu kadar fiyat biçileceğini sanmıyorum. Hatta adam appraisal'dan %10 %20 vereceğini söylüyordu yanılmıyorsam.