Bu adam mailinde appraisal lisansı alırsanız alırım domaini diyor. Yani 50-60 $ ödeyip domaine fiyat biçtireceksiniz. 1000$ lık appraisal lisansını alacaksınız. Başlıktaki domaine bu kadar fiyat biçileceğini sanmıyorum. Hatta adam appraisal'dan %10 %20 vereceğini söylüyordu yanılmıyorsam.