Hocam olay yokki kapansın. Herif senin yazdığın yorumları okumuyor bile. Otomatik cevap atıyor herkese ********. Senin postanı görmemiştir bile. Sana verdiği cevapların tıpatıp aynısı bana da verilmiş. Otomatik mesaj yani. Benim de son yazdığım mailıma yanıt gelmedi. Aklı sıra biz appraisalı yapıcaz buna cevap atıcaz. Ondan sonra da zaten yine yanıt gelmeyecek.
Kısacası böyle spam-botlara kanmayın arkadaşlar. Bu başlığı açtığın için teşekkür ederim. Az kalsın appraisal parası ödüyordum.

Herif bir appraisal firmasından komisyon mu alıyor nedir.
bu işi yapıyorsa herkese ayrı ayrı özel mesaj yazmasına gerek yok , bir format hazırlamıştır , karşı tarafın cevabına göre herkese aynı formatı yolluyordur.. ben bunun bot olduğuna inanmıyorum , olsa olsa yerse diye domainlere operasyon yapan bir elemandır

dediğin appraisal komisyon olayı doğru olabilir...