Bruuzy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Söylemek istediğim fiyatlar genel olarak pahalı.
Seul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Söylemek istediğim fiyatlar genel olarak pahalı.
Ben satın alırken 110$ yazıyordu ve orada yazılan fiyat haricinde ekstra bir fiyat ödemedim.
Komisyon onun içindemi dışındamı bilmem.
Komisyon aldığıda kesin zaten, babasının hayrına yapmıyor ya.