Bir önceki mesajımda da sizin belirttiğiniz gibi fiyatı satıcının belirlediğini ilettim bende zaten.
Söylemek istediğim fiyatlar genel olarak pahalı.
Bir önceki mesajımda da sizin belirttiğiniz gibi fiyatı satıcının belirlediğini ilettim bende zaten.
Söylemek istediğim fiyatlar genel olarak pahalı.
Ben satın alırken 110$ yazıyordu ve orada yazılan fiyat haricinde ekstra bir fiyat ödemedim.
Komisyon onun içindemi dışındamı bilmem.
Komisyon aldığıda kesin zaten, babasının hayrına yapmıyor ya.
Komisyon satıcıdan kesiliyor yani fiyata dahil. Fiyatları belirleyen satıcılar siteyle fiyatlar bağlantılı değil.