Merhaba arkadaşlar.
Bu yazıyı okuyorsanız zaten konunun ne olduğunu biliyorsunuz.
Sistemin çalışma mantığı çok basit düşecek domain için domain yıllık ücreti ney ise o ücreti + 15 tl işlem ücretini yatırıyorsunuz. Domain alınamazsa yatırdığınız ücretin tamamını geri iade alıyorsunuz bilmem ne hesabında paranız güvende filan diye kelime oyunlarına gerek yok. Paranızı almak istemiyorsanız başka bir domain almak istersenizde o domaini yine satın alabiliriniz Bu tamamen size kalmış. Diyelim ki domaini kazandık o zaman ne oluyor size özel açtığımız panelde ister domaininiz bizde barınıyor isterseniz başka bir yere transfer edebiliyorsunuz bu tamamen size kalmış. Büyük firmalar varken neden sizinle bu işlemi yapalım derseniz cevabı çok basit biz binlerce on binlerce sorgu yapmıyoruz. İşlemler saniyelik tekrarlanıyor ve milisecond seviyesinde domaininiz kayıt edilmiş oluyor. Detaylı bilgi isterseniz pm atabilirsiniz. İlla bişeyler satalım diye bir kaidemiz olmadığı gibi bu kadar başarılı bir sistemi r10 üyelerinin kullanımına açmayi boynumuzun borcu biliyoruz.
Saygılarımla.
Backorder kampanyası Kaçırmayın.
6
●138
- 07-02-2020, 16:09:49Tamamen size kalmış bir durum biz domaininizi sistemimize ekleyip zamanının gelmesini bekliyoruz. İşlem gerçekleşirse domainizi teslim ediyoruz. Şu an bir satışımız gerçekleşti umarız olumlu sonucunu burada paylaşırız.Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firmamız pm olarak gönderilmiştir.Varro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle