• 07-02-2020, 15:19:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Bu yazıyı okuyorsanız zaten konunun ne olduğunu biliyorsunuz.
    Sistemin çalışma mantığı çok basit düşecek domain için domain yıllık ücreti ney ise o ücreti + 15 tl işlem ücretini yatırıyorsunuz. Domain alınamazsa yatırdığınız ücretin tamamını geri iade alıyorsunuz bilmem ne hesabında paranız güvende filan diye kelime oyunlarına gerek yok. Paranızı almak istemiyorsanız başka bir domain almak istersenizde o domaini yine satın alabiliriniz Bu tamamen size kalmış. Diyelim ki domaini kazandık o zaman ne oluyor size özel açtığımız panelde ister domaininiz bizde barınıyor isterseniz başka bir yere transfer edebiliyorsunuz bu tamamen size kalmış. Büyük firmalar varken neden sizinle bu işlemi yapalım derseniz cevabı çok basit biz binlerce on binlerce sorgu yapmıyoruz. İşlemler saniyelik tekrarlanıyor ve milisecond seviyesinde domaininiz kayıt edilmiş oluyor. Detaylı bilgi isterseniz pm atabilirsiniz. İlla bişeyler satalım diye bir kaidemiz olmadığı gibi bu kadar başarılı bir sistemi r10 üyelerinin kullanımına açmayi boynumuzun borcu biliyoruz.
    Saygılarımla.
  • 07-02-2020, 15:26:00
    #2
    pm gönderildi
  • 07-02-2020, 15:29:33
    #3
    OKirala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm gönderildi
    yanıtlandı
  • 07-02-2020, 15:55:42
    #4
    Şimdiden vermemize gerek varmı istediğim domainim tarihine bikaç ay var o zaman bana hatırlatma hizmetiniz var mı 😂
  • 07-02-2020, 16:07:08
    #5
    hizmet alındı sabırsızlıkla bekliyorum domain umarım bizde olur
  • 07-02-2020, 16:08:56
    #6
    siteniz ve firmanız nedir aracı olarak mı çalışıyorsunuz
  • 07-02-2020, 16:09:49
    #7
    Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiden vermemize gerek varmı istediğim domainim tarihine bikaç ay var o zaman bana hatırlatma hizmetiniz var mı 😂
    Tamamen size kalmış bir durum biz domaininizi sistemimize ekleyip zamanının gelmesini bekliyoruz. İşlem gerçekleşirse domainizi teslim ediyoruz. Şu an bir satışımız gerçekleşti umarız olumlu sonucunu burada paylaşırız.



    Varro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siteniz ve firmanız nedir aracı olarak mı çalışıyorsunuz
    Firmamız pm olarak gönderilmiştir.