sevme.net'i regledim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sevme.net'i regledim
14
●
1.198
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
sevme.net'i regledim
1
2
18-08-2008, 19:48:24
#10
Serkan
ilizzionist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
radmin kim admin kelimesi geciyosa mezarcıdır..
reglediğim parayı bile alamam...
Forum Demirbaşı
r10'nun sahibi
18-08-2008, 19:50:01
#11
F3rh4t
Üyeliği durduruldu
ilizzionist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
radmin kim admin kelimesi geciyosa mezarcıdır.. reglediğim parayı bile alamam..
bunu gören ilk mod seni banlar
bence sevme.net itiraf yada o tür bi site açarsan güzel iş yapar yada arabesk bi site msn nickeri acı dolu falan az küfürlüde olabilir
18-08-2008, 19:52:41
#12
aristotlee
Sevme Güzel Bir Sevmeyenler Fan Clubu Aca Bilirsin
18-08-2008, 19:53:55
#13
Serkan
F3rh4t adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunu gören ilk mod seni banlar
Neden banlayacak ?
18-08-2008, 19:56:30
#14
ilizzionist
bilmediğim bişey için banlanacak degilim ama banlanırsamda boynum kıldan ince...
radmin abimizmiş ya
18-08-2008, 19:57:43
#15
Anıl2
Üyeliği durduruldu
Domain Güzel Değerlendirilirse İş Yapabilir Sanırım...
Satma Konusuna Gelince Fikir Yürütemeyeceğim
ilizzionist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
radmin kim admin kelimesi geciyosa mezarcıdır..
reglediğim parayı bile alamam...
Ve Buna da Çok Güldüm
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler