ilizzionist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
radmin kim admin kelimesi geciyosa mezarcıdır.. reglediğim parayı bile alamam..

bunu gören ilk mod seni banlar


bence sevme.net itiraf yada o tür bi site açarsan güzel iş yapar yada arabesk bi site msn nickeri acı dolu falan az küfürlüde olabilir