Domain Güzel Değerlendirilirse İş Yapabilir Sanırım...

Satma Konusuna Gelince Fikir Yürütemeyeceğim

ilizzionist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
radmin kim admin kelimesi geciyosa mezarcıdır.. reglediğim parayı bile alamam...
Ve Buna da Çok Güldüm