• 12-08-2008, 15:59:04
    #10
    bende alalyım
  • 12-08-2008, 16:03:57
    #11
    listeye benim adımı da yazar mısın
  • 12-08-2008, 16:13:26
    #12
    Clable adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    listeye benim adımı da yazar mısın
    yazdım
  • 12-08-2008, 17:13:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    listeye benim adımı da yazar mısın
  • 12-08-2008, 18:06:37
    #14
    Üyeliği durduruldu
    benide yaz benide yaz
  • 12-08-2008, 18:13:57
    #15
    - rep veren akıllı arkadaş kim acaba maksadım buradan rep toplamak değildi zaten uzun süredir gri orası 2 3 yeşil yapmak.Rep im 5000 olsa ne olacak 1 olsa ne olacak ki.Yanlış anlaşılmışız.Dilerdim ki - rep veren arkadaşta cesurca erkekçe çıkar bu yüzden verdim diyebilecek yüzü olsaydı keşke.Domaini 20 dk sonra buraya yazan arkadaşlardan birisine vereceğim.Saygılarımla
  • 12-08-2008, 18:16:30
    #16
    ben istemiyorum teşekkürler maksat insanlık olsun +
  • 12-08-2008, 18:19:35
    #17
    hayırlısı olsun kardeşim
  • 12-08-2008, 18:21:13
    #18
    ben alabilirim güzel bir bilgi yarışması veya iq testi domaini