> Ücretsiz Domain
35
●2.130
- 12-08-2008, 18:23:0512 dk sonra . Rastgele seçim yapıcam sonuçta 1 adet 1 seferlik verilcek bişey.Kime niyet kime kısmetvideolarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2008, 18:33:02Buyur gözüm , cesurca , erkekçe demişsin , buyur ben verdim -Rep'ini ve +/- farketmeksizin genelde yazıyorum mesajlarımın sonuna kullanıcı adımı , yazmamış mıyım da böyle gövde gösterisi yapmaya çalışıyorsun ? Hayırdır , bi' problem mi var , -rep verdim paylaşımı gerçekten paylaşım için değil sırf yeşillenmek adına yapıyorsun.. Açtığın konuda da kendin belirtmişsin " Yeşillenelim biraz , bedava verelim " tarzında bi' yazı ile.. Yine rep iste yine -rep veririm , kimene !jackals01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek ki varmış sana -rep veren arkadaşın çıkıp buraya yazacak yüzü de başka bi' şeyi de..
Haddini aşan cümlelerden uzak dur ki kalp kırmaya gerek olmasın.. - 12-08-2008, 18:41:05Espiri anlayışınızda mı yok ? millet o kadar ah rep in olsa iyi olurdu derken bişey demezsiniz benim bu laflarıma mı -rep vermek için sırada bekliyorsunuz.Önemli değil benim için demiştim.Neyse uzatıp kalpler kırılmasın hocam.Sağolun - rep iniz içn.bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain : "hayaletimsi" nickli arkadaşındır.Hostevi hesabını pm ile gönderirmisiniz ya da yok ise hesap şifresini vereceğim.