• 12-08-2008, 18:21:53
    #19
    sonuç ne zaman açıklanacak acaba ?
  • 12-08-2008, 18:23:05
    #20
    videolarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuç ne zaman açıklanacak acaba ?
    12 dk sonra . Rastgele seçim yapıcam sonuçta 1 adet 1 seferlik verilcek bişey.Kime niyet kime kısmet
  • 12-08-2008, 18:24:30
    #21
    20 dakika demiş arkadaş ama bekliyor herkes
  • 12-08-2008, 18:26:47
    #22
    bende alabilrm
  • 12-08-2008, 18:28:00
    #23
    bende
  • 12-08-2008, 18:33:02
    #24
    jackals01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - rep veren akıllı arkadaş kim acaba maksadım buradan rep toplamak değildi zaten uzun süredir gri orası 2 3 yeşil yapmak.Rep im 5000 olsa ne olacak 1 olsa ne olacak ki.Yanlış anlaşılmışız.Dilerdim ki - rep veren arkadaşta cesurca erkekçe çıkar bu yüzden verdim diyebilecek yüzü olsaydı keşke.Domaini 20 dk sonra buraya yazan arkadaşlardan birisine vereceğim.Saygılarımla
    Buyur gözüm , cesurca , erkekçe demişsin , buyur ben verdim -Rep'ini ve +/- farketmeksizin genelde yazıyorum mesajlarımın sonuna kullanıcı adımı , yazmamış mıyım da böyle gövde gösterisi yapmaya çalışıyorsun ? Hayırdır , bi' problem mi var , -rep verdim paylaşımı gerçekten paylaşım için değil sırf yeşillenmek adına yapıyorsun.. Açtığın konuda da kendin belirtmişsin " Yeşillenelim biraz , bedava verelim " tarzında bi' yazı ile.. Yine rep iste yine -rep veririm , kimene !

    Demek ki varmış sana -rep veren arkadaşın çıkıp buraya yazacak yüzü de başka bi' şeyi de..
    Haddini aşan cümlelerden uzak dur ki kalp kırmaya gerek olmasın..
  • 12-08-2008, 18:33:17
    #25
    bende alabilirim jackals01 , şimdiden teşekkürler...
  • 12-08-2008, 18:41:05
    #26
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyur gözüm , cesurca , erkekçe demişsin , buyur ben verdim -Rep'ini ve +/- farketmeksizin genelde yazıyorum mesajlarımın sonuna kullanıcı adımı , yazmamış mıyım da böyle gövde gösterisi yapmaya çalışıyorsun ? Hayırdır , bi' problem mi var , -rep verdim paylaşımı gerçekten paylaşım için değil sırf yeşillenmek adına yapıyorsun.. Açtığın konuda da kendin belirtmişsin " Yeşillenelim biraz , bedava verelim " tarzında bi' yazı ile.. Yine rep iste yine -rep veririm , kimene !
    Demek ki varmış sana -rep veren arkadaşın çıkıp buraya yazacak yüzü de başka bi' şeyi de..
    Haddini aşan cümlelerden uzak dur ki kalp kırmaya gerek olmasın..
    Espiri anlayışınızda mı yok ? millet o kadar ah rep in olsa iyi olurdu derken bişey demezsiniz benim bu laflarıma mı -rep vermek için sırada bekliyorsunuz.Önemli değil benim için demiştim.Neyse uzatıp kalpler kırılmasın hocam.Sağolun - rep iniz içn.

    Domain : "hayaletimsi" nickli arkadaşındır.Hostevi hesabını pm ile gönderirmisiniz ya da yok ise hesap şifresini vereceğim.
  • 12-08-2008, 19:08:13
    #27
    Mümkün olursa eğer alabilirim