- rep veren akıllı arkadaş kim acaba

maksadım buradan rep toplamak değildi zaten uzun süredir gri orası 2 3 yeşil yapmak.Rep im 5000 olsa ne olacak 1 olsa ne olacak ki.Yanlış anlaşılmışız.Dilerdim ki - rep veren arkadaşta cesurca erkekçe çıkar bu yüzden verdim diyebilecek yüzü olsaydı keşke.Domaini 20 dk sonra buraya yazan arkadaşlardan birisine vereceğim.Saygılarımla
Buyur gözüm , cesurca , erkekçe demişsin , buyur ben verdim -Rep'ini ve +/- farketmeksizin genelde yazıyorum mesajlarımın sonuna kullanıcı adımı , yazmamış mıyım da böyle gövde gösterisi yapmaya çalışıyorsun ? Hayırdır , bi' problem mi var , -rep verdim paylaşımı gerçekten paylaşım için değil sırf yeşillenmek adına yapıyorsun.. Açtığın konuda da kendin belirtmişsin " Yeşillenelim biraz , bedava verelim " tarzında bi' yazı ile.. Yine rep iste yine -rep veririm , kimene !
Demek ki varmış sana -rep veren arkadaşın çıkıp buraya yazacak yüzü de başka bi' şeyi de..
Haddini aşan cümlelerden uzak dur ki kalp kırmaya gerek olmasın..