- rep veren akıllı arkadaş kim acaba

maksadım buradan rep toplamak değildi zaten uzun süredir gri orası 2 3 yeşil yapmak.Rep im 5000 olsa ne olacak 1 olsa ne olacak ki.Yanlış anlaşılmışız.Dilerdim ki - rep veren arkadaşta cesurca erkekçe çıkar bu yüzden verdim diyebilecek yüzü olsaydı keşke.Domaini 20 dk sonra buraya yazan arkadaşlardan birisine vereceğim.Saygılarımla