Arkadaşlar merhaba.
Bugün, yıllardır beklediğim kpssyi akrabamın beni yanlış okula bırakması sebebiyle kaçırdım. Bu işleri bırakıyorum.
Konuya ilk yazan kişiye forumoyuncu.com alan adını vereceğim. Elimde tek bu kaldı, lütfen değerlendirebilecek arkadaşlar yazsın. Akşam transferi yapacağım. Hayırlı olsun.
Alan Adımı Ücretsiz Veriyorum
8
●359
- 04-11-2018, 16:59:09Üyeliği durduruldu
- 04-11-2018, 17:02:30büyük geçmiş olsun hocam . vardır bir hayır . Belki de ALLAH sana daha iyisini vermek için onu senden almıştır . böyle düşünüp kendini rahatlatmaya çalış hocam.
- 04-11-2018, 17:09:39Üyeliği durdurulduGeçmiş olsun. KPSS den daha onemli şeyler de var. Polisliğe felan bak.birfirmanet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm oyuncuların toplandığı bir forum yaratılabilir. Bende talibim. - 04-11-2018, 17:17:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.30 küsür sene önce Anadolu lisesi, 20 küsür sene önce ÖSS ve ÖYS sınavlarından 1 hafta önce sınava girilecek yere gidip bakmıştık. Sınav günü sınava 1 saat kala sınav yerinin kapısındaydık.
Şanssızlık değil ihmalkarlık.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk - 04-11-2018, 18:58:26Her şey geçer; hayat kalır. Sana yeni kapılar açar umarım bu durum.
- 04-11-2018, 21:22:24Üyeliği durdurulduİyi dilekleriniz ve yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.
Alan adı @Sowyet; arkadaşa transfer edilmiştir. Hayırlı olsun.