Arkadaşlar merhaba.
Bugün, yıllardır beklediğim kpssyi akrabamın beni yanlış okula bırakması sebebiyle kaçırdım. Bu işleri bırakıyorum.
Konuya ilk yazan kişiye
forumoyuncu.com alan adını vereceğim. Elimde tek bu kaldı, lütfen değerlendirebilecek arkadaşlar yazsın. Akşam transferi yapacağım. Hayırlı olsun.
Geçmiş olsun. KPSS den daha onemli şeyler de var. Polisliğe felan bak.
Tüm oyuncuların toplandığı bir forum yaratılabilir. Bende talibim.