Ben yıllardır natro kullanıyordum virüs sorunu yaşadım şimdi isimtescile geçtim. Tüm siteleri tek klasörde tutuyor bir siteye giren virüs tümüne bulaşıyor.
Çok uzun zamandır Natro kullanırım, şuana kadar hiç bir sorun yaşamadım domain ile ilgili. Hosting'i bilmem, ama domain alımlarında da Natro'dan şaşmam 1-2 TL'si fazladır diye de bakmam.
Domain için Natro'yu öneririm.