WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu natro'ya hiç ısınamadım godaddy en iyisi
Şahsen bende ısınamadım 115 TL Hosting alıp, İçerisinde sub özelliği bulunmuyormuş Bu kafa ile çok daha kampanya yaparlar.