• 30-08-2006, 22:21:19
    #1
    vys
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar almak istediğim bir domain warda whois.sc de On-Hold (Redemption Period) diyor bu şekildeki bir domaini bir yerden alabilirmiyim ? Birileri 10 $ a alabilirsin bir adresten diyordu ama Nerden acaba ?

    Şimdiden teşekürler
  • 07-04-2007, 17:00:11
    #2
    güncel....