Merhaba arkadaşlar almak istediğim bir domain warda whois.sc de On-Hold (Redemption Period) diyor bu şekildeki bir domaini bir yerden alabilirmiyim ? Birileri 10 $ a alabilirsin bir adresten diyordu ama Nerden acaba ?

Şimdiden teşekürler