Konu
Domain Hakkında Acil bir soru
30-08-2006, 22:21:19
#1
vys
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar almak istediğim bir domain warda whois.sc de On-Hold (Redemption Period) diyor bu şekildeki bir domaini bir yerden alabilirmiyim ? Birileri 10 $ a alabilirsin bir adresten diyordu ama Nerden acaba ?
Şimdiden teşekürler