Microsofttan Ücretsiz Alan Adı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Microsofttan Ücretsiz Alan Adı
15
●
4.044
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Microsofttan Ücretsiz Alan Adı
1
2
02-09-2006, 00:03:02
#10
Narkotic
Üyeliği durduruldu
Beta süresi bittikten sonra domaini iptal edebiliyor muyuz ? Ayda 30 $ diyor. Vay be, ayda 30 $ dan 10 domain satsak 300$ ortalama 350 YTL civarı.
Sunucu parasını çıkarırız.
11-09-2006, 22:38:27
#11
Freezer
deniyen varmı kredi kartı falam istiyor.
11-09-2006, 22:49:06
#12
n0kta
denicektimde bi yere girdim tarayıcınız internet explorer değil dedi bende eee ****. cam artık bu microsoft un dedim kapattım.
11-09-2006, 23:22:18
#13
Freezer
kredi kartı istiyor internet explorerda açmıyo heralde office 2007 istiyor ama Firefox'da açıldı son işleme kadar geldim ama son işlemdi kredi kartı istedi bende salladım..
20-02-2009, 22:56:08
#14
babakonda
Si< bnm Siteye gelin Boşverin <microsoftu
Subtr.net Url Yönlendirme <<<<<<<<<<<<<<<sitesi
heheh
24-02-2009, 19:14:14
#15
fatihnet
Konu ne güzel hortlamış
27-02-2009, 01:31:16
#16
ByPC
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
11-09-2006
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler