Konu
Microsofttan Ücretsiz Alan Adı
11-09-2006, 22:49:06
#12
n0kta
denicektimde bi yere girdim tarayıcınız internet explorer değil dedi bende eee ****. cam artık bu microsoft un dedim kapattım.