• 08-10-2016, 00:16:49
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Hesabıma giriş yapamıyorum birkaç kere şifre değiştirdim farklı yollar denedim fakat şifre değiştirildi yazmasına mail gelmesine rağmen giriş yapılamıyor baya kanser ettiler. İngilizce konuşmam çok iyi olmasada bunların help bölümünde tek telefon olduğundan numaramı yazdım ararlar diye, bu seferde başına 90 ekleyince kabul etmiyor numarayı, normal girincede mail geldi +1 ile aramışlar ulaşamamışlar. Başka bir iletişim adreside çıkmıyor, mail falan attımda doğru yere atmışımdır inşallah henüz ses seda yok çıldıracağım.
  • 08-10-2016, 00:20:43
    #2
    Dandik bi firma.
  • 08-10-2016, 01:00:08
    #3
    Domaine 1 lira degil 10 lira ver basin rahat olsun..

    Mobil Yazıldı..
  • 08-10-2016, 01:24:13
    #4
    Ucuz diye transfer etmiştim de biran önce hesaba girebilmem lazım ki başka yere transfer ediyim.
  • 08-10-2016, 01:30:44
    #5
    transfer edebilmek için 60 gün geçmesi lazım
  • 08-10-2016, 01:47:19
    #6
    n0kta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    transfer edebilmek için 60 gün geçmesi lazım
    Evet geçti 2 ayı, 2 yaşında olacak zaten domain.
  • 09-10-2016, 12:03:08
    #7
    Aşağıdaki cevap gelmiş, kendi kendilerine gelin güvey oluyorlar. O domaini kurtarmam lazım bir şekilde.

    Alıntı
    It is very important for us to answer all your questions quickly and to your satisfaction.

    We are sorry to infor you, that your account is deactivated due to billing issue.

    If you still need further assistance, I would suggest that you contact us by phone at 1-866-991-2631 so that we can help you with a solution much quicker than via e-mail. Alternatively, we could try to contact you at a time that’s convenient, by submitting a call back request using the link below:
  • 09-10-2016, 23:51:02
    #8
    girişi mail adresinle mi yapıyorsun? üye numaranla mı ?
  • 10-10-2016, 03:20:54
    #9
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    girişi mail adresinle mi yapıyorsun? üye numaranla mı ?
    Her türlü denedim normalde numara ve domain ile giriş yapılıyor ama olmuyor maalesef. Zaten deactive olduğunu yazdılar hesabımın, yani transfer ederken para ödeyip işlemi yapıyorum sonra ödeme metodu gerekçesiyle hesap devre dısı kalıyor ve domain normal duruyor bende gözüküyor.