Merhaba arkadaşlar,
Hesabıma giriş yapamıyorum birkaç kere şifre değiştirdim farklı yollar denedim fakat şifre değiştirildi yazmasına mail gelmesine rağmen giriş yapılamıyor baya kanser ettiler. İngilizce konuşmam çok iyi olmasada bunların help bölümünde tek telefon olduğundan numaramı yazdım ararlar diye, bu seferde başına 90 ekleyince kabul etmiyor numarayı, normal girincede mail geldi +1 ile aramışlar ulaşamamışlar. Başka bir iletişim adreside çıkmıyor, mail falan attımda doğru yere atmışımdır inşallah henüz ses seda yok çıldıracağım.
1and1 Giriş Yapamıyorum (rezillik)
11
●704
- 08-10-2016, 01:47:19Evet geçti 2 ayı, 2 yaşında olacak zaten domain.n0kta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2016, 03:20:54Her türlü denedim normalde numara ve domain ile giriş yapılıyor ama olmuyor maalesef. Zaten deactive olduğunu yazdılar hesabımın, yani transfer ederken para ödeyip işlemi yapıyorum sonra ödeme metodu gerekçesiyle hesap devre dısı kalıyor ve domain normal duruyor bende gözüküyor.WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle