WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
girişi mail adresinle mi yapıyorsun? üye numaranla mı ?
Her türlü denedim normalde numara ve domain ile giriş yapılıyor ama olmuyor maalesef. Zaten deactive olduğunu yazdılar hesabımın, yani transfer ederken para ödeyip işlemi yapıyorum sonra ödeme metodu gerekçesiyle hesap devre dısı kalıyor ve domain normal duruyor bende gözüküyor.