Yaklaşık 3 ay önce çok rahat ödememi yapıp domainimi kayıt ediyorlardı yaklaşık 5 dakikada işimi bitirip çıkıyodum. 1 Hafta önce bir arkadaşa domain kaydı yapmak için ödeme yaptım. 10 TL Ayrı 3 TL Ayrı çekti. Ve bir regleme mevzusu olmadı. Gittim godaddy'den ayrı şekilde kayıt ettim. Şuan için sorunlu firma diyebilirim.