durmuscaglar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadasa katılıyorum aynı seyı yaptım
Teşekkür ederim
prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O siteden uzak dur.ben domain aldım kaydetmedi bile.parayi gec çeker,domain kaydetmez.sıkıntılı bir site.
Bende 2,5 tl ye bi tane regledim şimdi.30 40 dk sonra çekti.Ama regledi.Yine de teşekkür ederim.İlgin için
Okurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 domainim var sadece reglemek ve ns değişikliği için bir defa girdim. Şuana kadar bir sorun ile karşılaşmadım açıkçası.
Teşekür ederim 1 adet regledim.