• 24-04-2008, 15:26:11
    #1
    Tdnam'da domain sattım.Bundan sonra ne yapcağım?Panelde sadece "email buyer" var o kadar.Transferi ve para ne zaman üzerime geçecek?Daha önce domain satmış olan varsa cevap verirse sevinirim.
  • 24-04-2008, 21:21:10
    #2
    Yok mu hiç satış yapan?
  • 24-04-2008, 21:30:42
    #3
    Email atıp alıcıyla anlaşıyorsun. (Hangi registarda falan.) Daha sonra alıcı domaini teslim alıyor.TDnam da parayı sana 1 ay sonra bir miktar kesintiyi yaptıktan sınra gönderiyor.