Tdnam'da domain sattım.Bundan sonra ne yapcağım?Panelde sadece "email buyer" var o kadar.Transferi ve para ne zaman üzerime geçecek?Daha önce domain satmış olan varsa cevap verirse sevinirim.
Email atıp alıcıyla anlaşıyorsun. (Hangi registarda falan.) Daha sonra alıcı domaini teslim alıyor.TDnam da parayı sana 1 ay sonra bir miktar kesintiyi yaptıktan sınra gönderiyor.