Email atıp alıcıyla anlaşıyorsun. (Hangi registarda falan.) Daha sonra alıcı domaini teslim alıyor.TDnam da parayı sana 1 ay sonra bir miktar kesintiyi yaptıktan sınra gönderiyor.