• 14-02-2016, 19:24:21
    #1
    Düşmüş domain alacağım. Sitelerin eski görünümlerinden baktığımda ad`lt için kullanılmış site .
    Bu domainı aldığımda bir sorun çıkar mı?
  • 14-02-2016, 22:36:24
    #2
    By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşmüş domain alacağım. Sitelerin eski görünümlerinden baktığımda ad`lt için kullanılmış site .
    Bu domainı aldığımda bir sorun çıkar mı?
    Merhaba,

    Yasal olarak bir sıkıntı ile karşılaşmazsınız. Karşılaşırsanız da durumu izah edebilirsiniz. Ama ad-lt bir siteyi alıp- legal bir işte kullanmamanızı öneririm. Alan adı çok güzelse bir şey diyemem ama farklı isimlere yönelin derim.