By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşmüş domain alacağım. Sitelerin eski görünümlerinden baktığımda ad`lt için kullanılmış site .
Bu domainı aldığımda bir sorun çıkar mı?
Merhaba,

Yasal olarak bir sıkıntı ile karşılaşmazsınız. Karşılaşırsanız da durumu izah edebilirsiniz. Ama ad-lt bir siteyi alıp- legal bir işte kullanmamanızı öneririm. Alan adı çok güzelse bir şey diyemem ama farklı isimlere yönelin derim.