Snapnames hakkında bir soru - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Snapnames hakkında bir soru
1
●
227
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Snapnames hakkında bir soru
10-11-2015, 10:42:26
#1
napster4
Merhaba;
Bir domain için backorder yaptım. Şuanki durum aşağıdaki gibi. aradan 3gün geçti. Bana herhangi bir mail gelmedi.
Domaini ben mi aldım yoksa şuan başkaları da vardı açık artırmaya mı döndü ?
10-11-2015, 23:09:11
#2
RadikaL.org
Üyeliği durduruldu
Eger backorder yaptiginiz domain yukarida gorulen domain ise,pheenix.com uzerinden backorder yapin.Ayrica domain isimlerini muhakkak gizleyin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler