Merhaba;

Bir domain için backorder yaptım. Şuanki durum aşağıdaki gibi. aradan 3gün geçti. Bana herhangi bir mail gelmedi.

Domaini ben mi aldım yoksa şuan başkaları da vardı açık artırmaya mı döndü ?