• 17-10-2015, 23:50:34
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    1&1 firmasında barınan bir domainimi transfer etmek istediğimde

    Yoncu : 60 gün süre kuralı geçerlidir.Transfer etmek için 6 gün daha beklemelisiniz diyor.

    İHS - İsimtescilde transferi kabul edip ödeme ekranına kadar geliyorlar.Sizce uygun olanı nedir beklemek en doğrusu mudur yoksa bu firmalardan ödeme yapmam halinde domain bu firmalara transfer olmuş olurmu ? Yardımlarınızı talep ediyorum ?
  • 17-10-2015, 23:54:16
    #2
    Kayıt tarihinden itibaren ilk 60 gün transfer edemezsiniz. Bekleyin. İHS/İsimtescil ödeme yaptırır, transferi başlatır ancak olumsuz sonuçlanır. Para bakiyenize eklenir veya iade olur.
  • 17-10-2015, 23:56:15
    #3
    Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt tarihinden itibaren ilk 60 gün transfer edemezsiniz. Bekleyin. İHS/İsimtescil ödeme yaptırır, transferi başlatır ancak olumsuz sonuçlanır. Para bakiyenize eklenir veya iade olur.
    Teşekkür ederim hocam.Tam olarak aradığım cevap buydu.