Merhaba arkadaşlar,
1&1 firmasında barınan bir domainimi transfer etmek istediğimde
Yoncu : 60 gün süre kuralı geçerlidir.Transfer etmek için 6 gün daha beklemelisiniz diyor.
İHS - İsimtescilde transferi kabul edip ödeme ekranına kadar geliyorlar.Sizce uygun olanı nedir beklemek en doğrusu mudur yoksa bu firmalardan ödeme yapmam halinde domain bu firmalara transfer olmuş olurmu ? Yardımlarınızı talep ediyorum ?