• 17-09-2014, 01:23:01
    #10
    varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maksimum kullanıma ulaştınız diye uyarı aldım. Tüm domainleri tek seferde mi transfer ettiniz?
    Parça parça transfer ettim. İlk etapta 20-25 domain, daha sonra geri kalan küsüratla beraber. 2 parça halinde transfer ettim.
  • 17-09-2014, 01:24:58
    #11
    Sanırım sadece 2 kere kullanılabiliyor ve 2 seferde atabildiğiniz kadar domain atmanız gerekiyor listeye.
  • 17-09-2014, 13:17:40
    #12
    varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım sadece 2 kere kullanılabiliyor ve 2 seferde atabildiğiniz kadar domain atmanız gerekiyor listeye.
    Siz Toplu Eklemişsiniz. Ben manuel olarak ekledim hepsini hiç bir engele de denk gelmedim açıkçası, sabah itibari ile devam ediyorum şuan.