varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maksimum kullanıma ulaştınız diye uyarı aldım. Tüm domainleri tek seferde mi transfer ettiniz?
Parça parça transfer ettim. İlk etapta 20-25 domain, daha sonra geri kalan küsüratla beraber. 2 parça halinde transfer ettim.