• 14-09-2014, 13:08:38
    #28
    Üyeliği durduruldu
    GreeNEyeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum yapıp adsense kazansak olur mu diyecektim arkadaş banlanmış.
    Geçenlerde de banlı gördüm
    Banlı olmamın en büyük sorunu ADALET çifte standart bunları görüp bildirdiğimde banı alıyorum. Ben ne yapayım hocam kaderimiz diyerek susuyoruz elden bir şey gelmiyor

    Yapalım neden olmasın iyi fikir
  • 14-09-2014, 19:13:15
    #29
    Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banlı olmamın en büyük sorunu ADALET çifte standart bunları görüp bildirdiğimde banı alıyorum. Ben ne yapayım hocam kaderimiz diyerek susuyoruz elden bir şey gelmiyor

    Yapalım neden olmasın iyi fikir
    Yorum yapıldı ve Facebook zaman tünelimde paylaşıldı.
    Yorum isim: Doğan