GreeNEyeS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Banlı olmamın en büyük sorunu ADALET çifte standart bunları görüp bildirdiğimde banı alıyorum. Ben ne yapayım hocam kaderimiz diyerek susuyoruz elden bir şey gelmiyorYapalım neden olmasın iyi fikir