Yorum yapıp adsense kazansak olur mu diyecektim arkadaş banlanmış.
Geçenlerde de banlı gördüm

Banlı olmamın en büyük sorunu ADALET çifte standart bunları görüp bildirdiğimde banı alıyorum. Ben ne yapayım hocam kaderimiz diyerek susuyoruz elden bir şey gelmiyor
Yapalım neden olmasın iyi fikir