Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banlı olmamın en büyük sorunu ADALET çifte standart bunları görüp bildirdiğimde banı alıyorum. Ben ne yapayım hocam kaderimiz diyerek susuyoruz elden bir şey gelmiyor

Yapalım neden olmasın iyi fikir
Yorum yapıldı ve Facebook zaman tünelimde paylaşıldı.
Yorum isim: Doğan