• 15-08-2014, 14:08:58
    #37
    projesi var parası yok. neymiş o proje ***** site açmak mı? ***** site açmak mı parası yoksa proje yapmasın.
  • 15-08-2014, 14:17:35
    #38
    1 liraya domainlerimi kendim regliyorum. Veryansın etmeye gerek yok. Alan alır satan satar arkadaşlar
  • 15-08-2014, 14:38:40
    #39
    Bundan sizene firma bu kampanyayı yaptı ise bazı arkadaşlarda 20 TL vermek yerine 2 TL vermek istiyor. Kart olmadığı için alamıyor yardımcı oluyoruz sizi neden bu kadar rahatsız ediyor ki ?
  • 15-08-2014, 14:38:58
    #40
    Üyeliği durduruldu
    mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    projesi var parası yok. neymiş o proje ***** site açmak mı? ***** site açmak mı parası yoksa proje yapmasın.
    niye böyle düşünüyosunuz hocam ? biraz saygılı ve edepli konuşun herkes sizin gibi yada bizim gibi 20-30 TL vererek bir domain bir hosting alamıyor.

    paranız varki böyle konuşabiliyorsunuz. yada sizin bir projeniz yok.

    ben şuna şahit oldum isim felanda vermicem bi arkadaş vardı çocuk her kodlama dilini neredeyse biliyor asp.net üzerinde uzman sayılır php html C# üzerinde uzman fakat çocuğun sitesi yoktu. hosting sponsoru bulmuştu ama domaini yoktu .tk ile ön plana çıkmak istiyordu ki başarısız oluyordu dolayısıyla google kısa sürede ban atıyor.tk ya genellikle.
    çocuk bana geldi dediki Suat kardeşim sen beni biliyosun ve tanıyosun projelerimi vesayre hepsini biliyosun çabamı görüyosun felan evet dedim buyur ne istiyosan elimden geleni yaparım dedim.

    ve aradan 2 gün yada 3 gün geçti tekrar geldi çok güzel projem var suat ama bir türlü domain alamadım sponsor hosting var ama domain yok dedi e kardeşim alsana dedim 15-20 tl en pahalısı 22tl felan dedim fakat çocuğun bırakın 15 tl vermesini 5-6 tl verebilecek pek durumu yoktu.

    çocuk hem okuyor hem çalışıyodu.

    şimdi bazılarınız düşünücek çalışıyor parasıda vardır sana ayak yapmıştır felan
    hayır efendim çocuk okuduğu okulamı para yetiştirsin yoksa ailesinde tek kalan kız kardeşini okutmak içinmi çabalasın ?
    çocuğa ben domaini NS'den aldım yanılmıyorsam 2tlye aldım o zamanlar domaini
    çocuk o projesiyle aylık 220 TL civarı kazanç. sağlamaya başladı 2. ay ise aylık 700 tlye çıktı çocuk çalıştığı işten aylık 400 tl alıyodu.
    şimdi çocuğun sitesi 6 aylık oldu ve siteyi sattı sattığı fiyat 2 tlye aldığım domaini 1.450 TL ye sattı Hostingle Birlikte 1.500TLye sattı toplam kazancını söyliyeyim mi size çocuğun sistemin vip felanda vardı artık bilen bilir vipin ne olduğunu çocuk aylık 500-600 tl almakla kalmayıp hemen hemen bir okadarda vip üyelikten kazanıyodu. çocuk 6 ayda yaklaşık 5.800TL kazanç sağladı ve daha siteyi sattığı fiyatı sayarsak 5.800 TL + 1.500 TL = 7.300 TL bakın o 2 tl ile bu kadar para kazandı bu çocuk. şimdi sizde gelip parası yoksa yapmasın diyorsunuz. çocuğun annesi ve babası vefat etti kız kardeşine bakıyor çocuk o yaşta siz halini bilmeden konuşuyorsunuz işte. hadi iyi günler.
  • 15-08-2014, 14:51:35
    #41
    Cendla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan sizene firma bu kampanyayı yaptı ise bazı arkadaşlarda 20 TL vermek yerine 2 TL vermek istiyor. Kart olmadığı için alamıyor yardımcı oluyoruz sizi neden bu kadar rahatsız ediyor ki ?
    yaşına veriyorum bu durumu niye diğer yorumları okumadan mesaj atarlar ki okumak seni bu kadar rahatsız mı ediyor ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:51:35 -->-> Daha önceki mesaj 14:49:48 --

    Cendla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan sizene firma bu kampanyayı yaptı ise bazı arkadaşlarda 20 TL vermek yerine 2 TL vermek istiyor. Kart olmadığı için alamıyor yardımcı oluyoruz sizi neden bu kadar rahatsız ediyor ki ?
    CyberRyhe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye böyle düşünüyosunuz hocam ? biraz saygılı ve edepli konuşun herkes sizin gibi yada bizim gibi 20-30 TL vererek bir domain bir hosting alamıyor.

    paranız varki böyle konuşabiliyorsunuz. yada sizin bir projeniz yok.

    ben şuna şahit oldum isim felanda vermicem bi arkadaş vardı çocuk her kodlama dilini neredeyse biliyor asp.net üzerinde uzman sayılır php html C# üzerinde uzman fakat çocuğun sitesi yoktu. hosting sponsoru bulmuştu ama domaini yoktu .tk ile ön plana çıkmak istiyordu ki başarısız oluyordu dolayısıyla google kısa sürede ban atıyor.tk ya genellikle.
    çocuk bana geldi dediki Suat kardeşim sen beni biliyosun ve tanıyosun projelerimi vesayre hepsini biliyosun çabamı görüyosun felan evet dedim buyur ne istiyosan elimden geleni yaparım dedim.

    ve aradan 2 gün yada 3 gün geçti tekrar geldi çok güzel projem var suat ama bir türlü domain alamadım sponsor hosting var ama domain yok dedi e kardeşim alsana dedim 15-20 tl en pahalısı 22tl felan dedim fakat çocuğun bırakın 15 tl vermesini 5-6 tl verebilecek pek durumu yoktu.

    çocuk hem okuyor hem çalışıyodu.

    şimdi bazılarınız düşünücek çalışıyor parasıda vardır sana ayak yapmıştır felan
    hayır efendim çocuk okuduğu okulamı para yetiştirsin yoksa ailesinde tek kalan kız kardeşini okutmak içinmi çabalasın ?
    çocuğa ben domaini NS'den aldım yanılmıyorsam 2tlye aldım o zamanlar domaini
    çocuk o projesiyle aylık 220 TL civarı kazanç. sağlamaya başladı 2. ay ise aylık 700 tlye çıktı çocuk çalıştığı işten aylık 400 tl alıyodu.
    şimdi çocuğun sitesi 6 aylık oldu ve siteyi sattı sattığı fiyat 2 tlye aldığım domaini 1.450 TL ye sattı Hostingle Birlikte 1.500TLye sattı toplam kazancını söyliyeyim mi size çocuğun sistemin vip felanda vardı artık bilen bilir vipin ne olduğunu çocuk aylık 500-600 tl almakla kalmayıp hemen hemen bir okadarda vip üyelikten kazanıyodu. çocuk 6 ayda yaklaşık 5.800TL kazanç sağladı ve daha siteyi sattığı fiyatı sayarsak 5.800 TL + 1.500 TL = 7.300 TL bakın o 2 tl ile bu kadar para kazandı bu çocuk. şimdi sizde gelip parası yoksa yapmasın diyorsunuz. çocuğun annesi ve babası vefat etti kız kardeşine bakıyor çocuk o yaşta siz halini bilmeden konuşuyorsunuz işte. hadi iyi günler.
    siteyi p.m. alayım hocam ne sitesi
  • 15-08-2014, 14:53:46
    #42
    massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşına veriyorum bu durumu niye diğer yorumları okumadan mesaj atarlar ki okumak seni bu kadar rahatsız mı ediyor ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:51:35 -->-> Daha önceki mesaj 14:49:48 --





    siteyi p.m. alayım hocam ne sitesi


    yaşıma falan vermenize gerek yok kendi düşüncenizi düzeltin
  • 15-08-2014, 14:55:02
    #43
    Cendla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşıma falan vermenize gerek yok kendi düşüncenizi düzeltin
    ne düşüncesi anlamadım orada anlatılan konu başka siz bana 2 liraa kayıt edenlerden mi şikayetçi olduğumu düşünüyorsunuz böyle düşünüyorsanız konuyu baştan okuyun
  • 15-08-2014, 14:55:57
    #44
    Bir yerde haklısınız ama dediğiniz olmaz hocam, firmayı boykot etmek gibi birşey yaptığınız. Tabi adamların alıp satması durumu var yapacak birşey yok ihtiyacı olan ucuza alır.

    Elinde sağlam domain olan yine hak ettiği değeri alır domain piyasası nasıl düşüyor anlamadım bu adamlar ucuza satınca kaliteli domainlerin değeri mi düşüyor?
  • 15-08-2014, 14:57:02
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu, şuna benzemiş;

    Biri ÇİN'e bir dur desin, Nike varken fason ürünleri getiriyorlar Türkiye'ye. Piyasa allak bullak oldu, Nike satamıyoruz.