yaşına veriyorum bu durumu niye diğer yorumları okumadan mesaj atarlar ki okumak seni bu kadar rahatsız mı ediyor ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:51:35 -->-> Daha önceki mesaj 14:49:48 --
siteyi p.m. alayım hocam

ne sitesi
yaşıma falan vermenize gerek yok kendi düşüncenizi düzeltin