Bir yerde haklısınız ama dediğiniz olmaz hocam, firmayı boykot etmek gibi birşey yaptığınız. Tabi adamların alıp satması durumu var yapacak birşey yok ihtiyacı olan ucuza alır.

Elinde sağlam domain olan yine hak ettiği değeri alır domain piyasası nasıl düşüyor anlamadım bu adamlar ucuza satınca kaliteli domainlerin değeri mi düşüyor?