• 16-07-2014, 19:07:36
    #19
    Gibson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyoru hocam. Madem daha sağlıklı bir yöntem biliniyor. Hep bana hep bana dememek lazım.
    Evet hocam o yüzden yazdım yine. 5-10 liraya kayıt yapılıyordu paylaştım 1.5 liraya kadar indi şimdi tekrar 5TL'lere yapılıyor. Bir de ben paylaştım deniyor ya ona bitiyorum Bu son kod iptal olduğu gibi fiyatları yukarı çekende bendim zaten. Neyse tartışma içine girmek istemiyorum. Şuan bilen kişilerden paylaşım beklemeyin derim. Şuan başka işlerim var en kısa zamanda kodları deneyip bulmaya çalışacağım. O zaman yine paylaşımcılık! artar belki.
  • 16-07-2014, 19:07:48
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Gibson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumu bildiren bir ticket atın NS'ye hocam.
    paypaldan direk dispute çektim .
  • 16-07-2014, 23:04:42
    #21
    1 adet domain regledim teşekkürler.
  • 17-07-2014, 02:52:28
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok merak edilen yeni yöntemi açıklıyorum, herkes toplansın..

    Mesajları gördükten sonra şu konuya cevap yazmayayım dedim ama açıkçası daha sonra bu konu ve diğer konudaki mesajları görünce tutamadım kendimi.

    İsim vermek istemiyorum ama kendisini bilecektir, egosunu tatmin etmeye çalışan kişinin işine gelmeyecek dediğim.
    Konu biraz muhabbet havasında olduğundan " Evet, bu yöntem eskidi artık " olarak cevap yazdım, ve evet tek tek manuel hesap açma yöntemi biraz eskidi.
    Ben de şuan "forumda ilk paylaşanın ben olduğum" NCDISC0045 kodu ile kayıt yapıyorum. Daha öncesinde 0.25 dolar için kimin neden paylaşmaya çekindiği meçhul kod.. Ama hesapları manuel oluşturup kayıt etmek yerine ekip arkadaşlarımın hazırladığı php sistem ile hallediyorum tüm işlemleri. Her hesap otomatik oluşturulup otomatik kayıt ediliyor. Arkadaşlara da danıştım bu konuyu, php kodları gerçekten vahiy olarak gelmiş

    Bu arada isteyen araştırmasını da yapsın mı diyeyim nasıl diyeyim..
    https://www.google.com.tr/search?q=NCDISC0045%20r10

    https://www.r10.net/domain-genel/1284...n-boylesi.html 02-07-2014, 03:55:52

    Her neyse, umarım değerli egoist forumdaşımız aradığı kodu bulur da herkesi rahatlatır.

    Yeni kod varsa, bulunana kadar kendinize böyle bir sistem yapıp rahat işlem yapabilirsiniz. O sistemi yazmakla uğraşmak istemiyorsanız manuel kayıt yöntemi de işinizi görür.

    Kayıt aşamaları doğru bir şekilde takip ederseniz silinme vs. gibi bir durumla da karşılaşmazsınız.

    Adabıyla, dürüst bir şekilde ticaret yapan herkese iyi forumlar dilerim
  • 17-07-2014, 03:36:04
    #23
    Teşekkürler hocam paylaştığınız için
  • 17-07-2014, 10:16:31
    #24
    mJet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok merak edilen yeni yöntemi açıklıyorum, herkes toplansın..

    Mesajları gördükten sonra şu konuya cevap yazmayayım dedim ama açıkçası daha sonra bu konu ve diğer konudaki mesajları görünce tutamadım kendimi.

    İsim vermek istemiyorum ama kendisini bilecektir, egosunu tatmin etmeye çalışan kişinin işine gelmeyecek dediğim.
    Konu biraz muhabbet havasında olduğundan " Evet, bu yöntem eskidi artık " olarak cevap yazdım, ve evet tek tek manuel hesap açma yöntemi biraz eskidi.
    Ben de şuan "forumda ilk paylaşanın ben olduğum" NCDISC0045 kodu ile kayıt yapıyorum. Daha öncesinde 0.25 dolar için kimin neden paylaşmaya çekindiği meçhul kod.. Ama hesapları manuel oluşturup kayıt etmek yerine ekip arkadaşlarımın hazırladığı php sistem ile hallediyorum tüm işlemleri. Her hesap otomatik oluşturulup otomatik kayıt ediliyor. Arkadaşlara da danıştım bu konuyu, php kodları gerçekten vahiy olarak gelmiş

    Bu arada isteyen araştırmasını da yapsın mı diyeyim nasıl diyeyim..
    https://www.google.com.tr/search?q=NCDISC0045%20r10

    https://www.r10.net/domain-genel/1284...n-boylesi.html 02-07-2014, 03:55:52

    Her neyse, umarım değerli egoist forumdaşımız aradığı kodu bulur da herkesi rahatlatır.

    Yeni kod varsa, bulunana kadar kendinize böyle bir sistem yapıp rahat işlem yapabilirsiniz. O sistemi yazmakla uğraşmak istemiyorsanız manuel kayıt yöntemi de işinizi görür.

    Kayıt aşamaları doğru bir şekilde takip ederseniz silinme vs. gibi bir durumla da karşılaşmazsınız.

    Adabıyla, dürüst bir şekilde ticaret yapan herkese iyi forumlar dilerim
    Tebrikler hocam. Paylaşmak her zaman güzeldir Birkaç arkadaş inş. yeni kod bulurlarda piyasayı düşürürler yeniden

    Bende bu sistemle kayıt ediyordum. PHP ile :P

    Tekrardan güzel paylaşım.
  • 17-07-2014, 11:53:02
    #25
    Kodlari deneme yanilma ile degistirip 0.50$ a Eski yontemle kayit edebiliyorum konulari olan arkadaslar pm ile kod linklerini verebilirim Yeni konu acmaktansa 2 tane link ekleme yaparak konu duzenlenebilir. Iyi forumlar.
  • 17-07-2014, 12:47:17
    #26
    Üyeliği durduruldu
    ellibes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodlari deneme yanilma ile degistirip 0.50$ a Eski yontemle kayit edebiliyorum konulari olan arkadaslar pm ile kod linklerini verebilirim Yeni konu acmaktansa 2 tane link ekleme yaparak konu duzenlenebilir. Iyi forumlar.
    PM gönderdim hocam. Teşekkürler.
  • 17-07-2014, 12:57:47
    #27
    Yen, açılan hesap ile kaç adet domain kaydedebiliyoruz?
    60 gün sonra transfer edebiliyor muyuz?