Gibson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyoru hocam. Madem daha sağlıklı bir yöntem biliniyor. Hep bana hep bana dememek lazım.
Evet hocam o yüzden yazdım yine. 5-10 liraya kayıt yapılıyordu paylaştım 1.5 liraya kadar indi şimdi tekrar 5TL'lere yapılıyor. Bir de ben paylaştım deniyor ya ona bitiyorum Bu son kod iptal olduğu gibi fiyatları yukarı çekende bendim zaten. Neyse tartışma içine girmek istemiyorum. Şuan bilen kişilerden paylaşım beklemeyin derim. Şuan başka işlerim var en kısa zamanda kodları deneyip bulmaya çalışacağım. O zaman yine paylaşımcılık! artar belki.