• 16-07-2014, 18:28:56
    #10
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ah hocam bi ara @WebServisi; forumda paylaşmıştı nasıl alıncagını bedavaya
    demek millet parayla satıyor ha şimdi tekrar paylaşayım o zaman
    tabi @mJet in katkısı vardı bu işi öğrenmemizde, gerçi geçen yılki teknikle aynı teknikmiş ama olsun hadi
  • 16-07-2014, 18:30:53
    #11
    Üyeliği durduruldu
    mJet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.50 dolara nasıl alınacağını ilk paylaşan bendim, es geçmeyelim
    Hocam siz bundan farklı bir teknik mi kullanıyorsunuz
  • 16-07-2014, 18:35:03
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gibson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz bundan farklı bir teknik mi kullanıyorsunuz
    Evet, bu yöntem eskidi artık
  • 16-07-2014, 18:36:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    mJet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, bu yöntem eskidi artık
    Keşke paylaşsanız yenisini
  • 16-07-2014, 18:40:24
    #14
    Ben 0.75$'ı paylaşana kadar herkes satış yapıyordu şimdi ilk ben paylaştım deniyor ilginç. Çok paylaşımcı olan yeni yöntemi de paylaşsın öğrensin herkes. He yok birisi tekrar 0.75$'ı bulsun ardından ben 0.50$ paylaşırım deniyorsa bilemem. Oruç başıma vurdu alıntı yapmayın çıkıyorum
  • 16-07-2014, 18:43:01
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu şekilde tek tek üyelik açıp zor ve riskli..Onun yerine tek hesaptan istediğimiz kadar alacağımız yöntem varsa Paylaşırsa biri makbüle geçer..en azından insanlar yararlanır..
  • 16-07-2014, 18:53:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    CacTuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 0.75$'ı paylaşana kadar herkes satış yapıyordu şimdi ilk ben paylaştım deniyor ilginç. Çok paylaşımcı olan yeni yöntemi de paylaşsın öğrensin herkes. He yok birisi tekrar 0.75$'ı bulsun ardından ben 0.50$ paylaşırım deniyorsa bilemem. Oruç başıma vurdu alıntı yapmayın çıkıyorum
    Katılıyoru hocam. Madem daha sağlıklı bir yöntem biliniyor. Hep bana hep bana dememek lazım.
  • 16-07-2014, 19:01:28
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Vay arkadaş ben anlamadım bu işten domaini kaydettim en son 0,50 $ yazdı bastım 9 $ çekti :@

    http://prntscr.com/43a0bl
  • 16-07-2014, 19:07:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    UnFoLLoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay arkadaş ben anlamadım bu işten domaini kaydettim en son 0,50 $ yazdı bastım 9 $ çekti :@

    http://prntscr.com/43a0bl
    Durumu bildiren bir ticket atın NS'ye hocam.