Ben 0.75$'ı paylaşana kadar herkes satış yapıyordu şimdi ilk ben paylaştım deniyor ilginç. Çok paylaşımcı olan yeni yöntemi de paylaşsın öğrensin herkes. He yok birisi tekrar 0.75$'ı bulsun ardından ben 0.50$ paylaşırım deniyorsa bilemem. Oruç başıma vurdu alıntı yapmayın çıkıyorum