• 04-07-2014, 01:47:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar

    Takip ettiğim bir domain var şu anda rede.period sürecinde drop tarihi ayın 15 i, bu alan adına redemption periodda backorder yapmanın avantajı veya dezavantajı var mı?

    Snapnamesten backorder yapacağım, alan adını alamazsa 69$ çekilmiyor değil mi?

    İyi geceler
  • 04-07-2014, 06:32:50
    #2
    erken backorder talimatı vermenizin bir avantajı olmaz, pending delete sürencinde verirsiniz ve evet domaini yakalamadan ücret alınmıyor, domaini kayıt etmeyi başarırsa ücret talep ediyor ödeme sonrasında size domain bilgilerini gönderiyor.
  • 04-07-2014, 07:30:01
    #3
    en iyisi pending delete sürecinde vermenizdir. Snapnames ilk önce domain sonra para şeklinde çalışmaktadır.