Merhaba arkadaşlar
Takip ettiğim bir domain var şu anda rede.period sürecinde drop tarihi ayın 15 i, bu alan adına redemption periodda backorder yapmanın avantajı veya dezavantajı var mı?
Snapnamesten backorder yapacağım, alan adını alamazsa 69$ çekilmiyor değil mi?
İyi geceler