• 07-02-2008, 02:11:33
    #1
    Gece gece kafaya taktım. Kredi kartım yok isiimtescilden domain kaydedebilecek var mı? Yarın işbankası hesabına parasını gönderirim. Lütfen biri yardım etsin
  • 07-02-2008, 02:28:07
    #2
    işbankası degil de, kontör karşılığı olur dersen P.m. at .
  • 07-02-2008, 13:28:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    mydanose89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece gece kafaya taktım. Kredi kartım yok isiimtescilden domain kaydedebilecek var mı? Yarın işbankası hesabına parasını gönderirim. Lütfen biri yardım etsin

    Bence ücretsiz üye ol sonra sipariş olarak domaini geç ödemeyi posta çeki de hem de hesaplı banka yerine postahaneye paranı yatırırsın
  • 07-02-2008, 13:32:11
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yukardaki arkadaşın dediği daha mantıklı ancak Garanti bankası bankamatiğinden kartsız işlem yapabiliyorsun, direkt hesaba ücretsiz para yatırabiliyorsun...
    Hala nasıl yapacağım diyorsan pm at halledelim, madem çok acil..
  • 07-02-2008, 19:27:52
    #5
    Sadece istediğim domaini başkası almadan kredi kartı ile direkt almaktı almaktı. Posta çeki ve diğer yöntemlerle hemen aktif olmuyor. İlginiz için teşekkürler sorun halloldu.