Gece gece kafaya taktım. Kredi kartım yok isiimtescilden domain kaydedebilecek var mı? Yarın işbankası hesabına parasını gönderirim. Lütfen biri yardım etsin
Bence ücretsiz üye ol sonra sipariş olarak domaini geç ödemeyi posta çeki de hem de hesaplı banka yerine postahaneye paranı yatırırsın