mydanose89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece gece kafaya taktım. Kredi kartım yok isiimtescilden domain kaydedebilecek var mı? Yarın işbankası hesabına parasını gönderirim. Lütfen biri yardım etsin

Bence ücretsiz üye ol sonra sipariş olarak domaini geç ödemeyi posta çeki de hem de hesaplı banka yerine postahaneye paranı yatırırsın